Môj účet
Menu

Preprava a platba

Možnosti doručenia

  • Ikona
    PPL Zadarmo

    Doručenie expresnou službou PPL až k dverám obvykle do 3 pracovných dní. Zásielka je poistená, odosielame s možnosťou sledovania a SMS notifikácie. U platby pri prevzatí môžete kuriérovi zaplatiť nielen v hotovosti, ale aj platobnou kartou.

  • DHL Zadarmo
  • Schenker Zadarmo
  • Vyzvihnutie na predajni Zadarmo

    Zásielku si môžete vyzdvihnúť v našej predajni na adrese Palackého 3145/41, Jablonec nad Nisou, 466 01, Po-Pi 8:00-16:00, tel.: +420 725 087 878.​
    Zobraziť na mape

Možnosti platby

  • Kartou online Zadarmo

    Najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob platby kreditnou kartou ihneď po objednaní v e-shope. Platba sa uskutočňuje prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány, takže vaše peniaze sú v bezpečí. Na oplátku vám zašleme potvrdenie o platbe.

  • Bankovým prevodom Zadarmo

    Objednávku môžete uhradiť klasickým bankovým prevodom na náš bankový účet 115-2926140217/0100, kde variabilný symbol je číslo vašej objednávky.
    IBAN CZ7901000001152926140217
    BIC / SWIFT kód KOMBCZPPXXX
    Tieto pokyny vám budú zaslané aj e-mailom po odoslaní objednávky. Tovar odosielame ihneď po pripísaní peňazí na náš účet.

  • Dobierka Zadarmo

    Za tovar zaplatíte v hotovosti, a to buď kuriérovi prepravnej služby, alebo v našom obchode.

  • Paypal Zadarmo

    Kliknite na tlačidlo s ikonou PayPal, prihláste sa do svojho účtu PayPal, vyberte platobnú kartu a potvrďte. Týmto spôsobom sa peniaze odošlú na náš účet a my vám okamžite zašleme potvrdenie o platbe.

Krištáľovo jasné odpovede

Lenka Zikánová
Obchodný referent pre Slovensko

Obchodný referent pre Slovensko - Lenka Zikánová
Preprava a platba
Je doprava lustra bezpečná? Čo keď luster príde poškodený?

Každý luster starostlivo balíme tak, aby sa to nestávalo. Za roky praxe máme prepracovaný systém balenia, ktorý maximálne bráni poškodeniu lustra počas jeho prepravy.

Doprava všetkých lustrov je u nás zadarmo. To platí pre celé územie Slovenskej republiky i Európskej únie, mimo ostrovných štátov. Skladové lustre dodávame obvykle do 3 pracovných dní.

Čo keď luster príde poškodený?

Každé svietidlo starostlivo balíme tak, aby sa to nestávalo. Pokiaľ sa aj napriek tomu luster počas prepravy poškodí, dajte nám prosím vedieť. Všetko nafoťte a pošlite do 48 hodín od prevzatia zásielky na e-mail zikanova@artcrystal.cz. Lustre sú poistené, takže vám zadarmo pošleme náhradné diely, alebo v prípade kompletného poškodenia úplne nový luster.

Čo ak si tovar poškodíte sami neopatrnou manipuláciou?

V tomto prípade nám prosím pošlite e-mail na zikanova@artcrystal.cz vrátane fotografií. Ozveme sa späť a spoločne dohodneme postup – najčastejšie zasielame náhradné diely.

Ako sú krištáľové lustre a svietidlá zabalené na prepravu?

Máme mnohoročné skúsenosti s balením a zasielaním nášho tovaru po celom svete. Náš systém balenia vyhovuje aj prísnym podmienkam leteckej prepravy zásielok. Lustre, nástenné lampičky aj stojanové a stolné lampy sú starostlivo zabalené. Kartón je vystlaný molitanom, ktorý utlmí všetky nárazy počas transportu.

Svietidlá zasielame čiastočne rozložené na diely (telo svietidlá, ramená, misky, ovesy, reťaze), ktoré sú starostlivo zabalené a prehľadne označené. Luster jednoducho sami zostavíte. K lustra je pribalený návod na jednoduchú montáž podľa priloženého nákresu.

Predvoľby súkromia

Súbory cookie používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, na analýzu jej výkonu a na zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme používať nástroje a služby tretích strán a zozbierané údaje sa môžu prenášať partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na "Prijať všetky súbory cookie" vyjadrujete súhlas s týmto spracovaním. Nižšie nájdete podrobné informácie alebo môžete upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.
Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Prejsť do košíka